Skarga do Rady PP na działalność p. Glapińskiego presesa NBP

Szanowni Państwo, 
Dziś współpracownik mi opowiadał jakoby niejaki pan Glapiński pełniący funkcję prezesa NBP, utrzymuje iż chleb kosztuje 2,60 PLN. Proszę Pana! Ja kupuje chleb na targu w Zielonej Górze. Przy wejściu od strony ul. Owocowej stoi sprzedawca chleba, domowy piekarz. On sprzedaje mi bochenek chleba domowego wypieku- za 27 złotych, a więc jakieś 11-12 razy więcej. Skąd Pan Glapiński bierze te swoje ceny? Ja co prawda nie zaglądam do marketów z powodu jakości produktów tamże sprzedawanych, ale mnie się to wydaje dziwne że ceny w realu są w tak ogromnym rozrzucie z twierdzeniami Pana Prezesa NPB.
Pozdrawiam

--


Adam Fularz, manager Radiotelewizji

RTVP OPÉRA www.opera.rtvp.pl

Prezes Zarządu, WIECZORNA.PL SP Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra



Komentarze